10 Razóns Para Que Non Te Deixes Enganar Polas Fotos nas Redes Sociais 1. Un campo cheo de flores é en realidade algunhas herbas ao costado dunha carretera. 2. Xa sabes, simplemente xogando no parque co amor da túa vida… e o seu amigo. 3. En realidade paga a pena invertir 3 horas para poder obter a mesma foto que todos os demais? 4. Vése cómoda. 5. Un vaporizador pode crear ese aspecto de “recén saído da parrillera” 6. A maxia do Photoshop. 7. “Non, o prometo, non verán a basura para nada”. 8. Unha viaxe a París non estaba dentro do presuposto. 9. O ángulo o é todo. 10. Vai ter f ariña no seu corpo por un longo t empo.
“Nunca pensei que a miña foto ía gañar”, Ronaldo Schemidt, vencedor do World Press Photo 2018 Hai apenas dúas semanas que se anunciou o fallo do concurso World Press Photo 2018, cuxo gañador, como fotógrafo del ano, é o venezolano Ronaldo Schemidt . Pois bien, aproveitando que pasou por España tivemos a oportunidade de coñecelo e saber como se fixo a que sen duda é a foto do ano. -T odo se debeu a un accidente porque os manifestantes retiveran unha motocicleta da Gardia Nacional de Venezuela e a arrastraran cara ó seu terreo. Entón, nun momento dado, alguén arroxou un cóctel molotov sen máis consecuencia. Documentado o sucedido A responsabilidade do fotoperiodista Retoque e obxectividade do fotoperiodismo Os móbiles e o fotoperiodismo
A fotografía é importante xa que é quen nos representa a historia do hombre ante o mundo, ademais de representar, axúda nos a coñecer ese mundo do cal estamos distantes. En sí, adxudicáronselle varios adxetcivos calificativos á definición de fotografía, tales como: que é un potencial informativo, esto nos leva a que é un bo método de coñecemento xa que ten un potencial de vinculación ca comunicación. A fotografía tamén pode ser empregada como un método de coñecemiento, xa que hai personas que son visuais, é dicir, que aprenden a través da imaxe. Interpretación do mundo é outra característica que se lle agrega á fotografía, é dicir, que nos enseña unha cara do mundo da cal non temos acceso total, en ocasions, nos poden presentar una imagen falsa, idealista, no real, a tristeza de esto é que hai persoas vulnerables a todas as imaxes que a mercadotecnia nos presenta hoxe en día. A fotografía é bidimensional, é abstracta, funciona nunha gran par...
Comentarios
Publicar un comentario