IMPORTANCIA DA FOTOGRAFÍA NA PUBLICIDADE

IMPORTANCIA DA FOTOGRAFÍA NA PUBLICIDADE

Toda empresa que teña unha estratexia comercial de promoción e venta dun producto ten que contar cunha boa imaxe para lograr que dita estratexia sexa eficaz e atractiva. A publicidade emprega tanto imaxes gráficas como fotográficas, anda que actualmente se recorre máis a estas últimas. Pero, que é o que unha fotografía acertada pode aportar á publicidade? Unha ilustración pode ser bella, significativa, un icono, pero unha fotografía pode causar un maior impacto visual no espectador. Posee un alto nivel de icoinicidade e facilita a identificación do consumidor, non só co producto ou servizo publicitado, senon tamén cas personaxes ou as accións das personaxes da fotografía. Recoñécese fácilmente o producto, os seus beneficios e usos e o público ao que vai dirixido. Ademáis, a fotografía pode describir e transmitir unha atmósfera determinada, lograr extraordinaria minuciosidade no detalle, claridade de definición, riqueza de textura, sutilidade na gradación tonal, etc.

Fotografia y Publicidad
En poucas palabras, a fotografía reproduce a realidade e quen a contempla trasládase  fácilmente ao mundo que ela reflicte. Bueno, iso en teoría, porque o que o consumidor descoñece é que en moitas ocasións a fotografía sufriu algunha manipulación que puido alterar dita realidade.



Comentarios

Entradas populares de este blog

AS 30 CÁMARAS MÁIS IMPORTANTES DA HISTORIA

Tamaño ideal das fotografías nas distintas redes sociales en 2018 [Infografía]

10 Razóns Para Que Non Te Deixes Enganar Polas Fotos Nas Redes Sociais