IMPORTANCIA DA FOTOGRAFÍA NA PUBLICIDADE
IMPORTANCIA DA FOTOGRAFÍA NA PUBLICIDADE
Toda empresa que teña unha estratexia comercial de promoción e venta dun producto ten que contar cunha boa imaxe para lograr que dita estratexia sexa eficaz e atractiva. A publicidade emprega tanto imaxes gráficas como fotográficas, anda que actualmente se recorre máis a estas últimas. Pero, que é o que unha fotografía acertada pode aportar á publicidade? Unha ilustración pode ser bella, significativa, un icono, pero unha fotografía pode causar un maior impacto visual no espectador. Posee un alto nivel de icoinicidade e facilita a identificación do consumidor, non só co producto ou servizo publicitado, senon tamén cas personaxes ou as accións das personaxes da fotografía. Recoñécese fácilmente o producto, os seus beneficios e usos e o público ao que vai dirixido. Ademáis, a fotografía pode describir e transmitir unha atmósfera determinada, lograr extraordinaria minuciosidade no detalle, claridade de definición, riqueza de textura, sutilidade na gradación tonal, etc.En poucas palabras, a fotografía reproduce a realidade e quen a contempla trasládase fácilmente ao mundo que ela reflicte. Bueno, iso en teoría, porque o que o consumidor descoñece é que en moitas ocasións a fotografía sufriu algunha manipulación que puido alterar dita realidade.
Comentarios
Publicar un comentario